ads2

ads3

Resepi Burnt Cheesecake

Resepi Burnt Cheesecake. Resepi burnt cheesecake 5 bahan | siapa peminat burnt cheesecake, angkat tangan!bau dia semerbak bila dibakar tau, sedap sangat! Sesuai untuk mereka yang tidak mempunyai mixer di rumah.

Resepi Basque Burnt Cheesecake Basque Burnt Cheesecake
Resepi Basque Burnt Cheesecake Basque Burnt Cheesecake from clasifuk.blogspot.com

Cuma sedikit kesabaran dan ketelitian di perlukan. Akhir sekali masukkan tepung gandum.kacau sehingga adunan sebati. Preheat oven at 210 c.

Gunakan loyang bulat berukuran 6 inci. Basque burnt cheesecake, yang berasal dari basque country. Untuk bakar pulak, boleh je guna periuk nasi / air fryer (tapi dalam kes saya ni, saya guna oven lah) tadi tu ☝🏼 suggestion untuk mereka yang tiada oven gitu🤭

Resepi basque burnt cheesecake dari youtube. Walaupun ada yang katanya guna blender dan air fyer, namun saya percaya jika kita ikut kaedah betul dan tools yang betul kek ni boleh jadi dessert mewah seperti kita makan kat hotel dan cafe. Basque burnt cheesecake yang pernah mencetuskan fenomenanya yang tersendiri di malaysia.tak silap namanya mula meletop pada pertengahan tahun 2018.permintaannya masih lagi tinggi sehingga sekarang di pasaran kepada peminatnya.manakan tidak, kek ni dilimpahi dengan rasa cheese sepenuhnya.sebelum tu qh sudah pernah juga memcuba buat.

Akhir Sekali Masukkan Tepung Gandum.kacau Sehingga Adunan Sebati.


Godek punya godek terjumpalah beberapa resepi untuk buat burnt cheesecake ni, ada yang share resepi burnt cheesecake guna oven, airfryer,. Basque burnt cheesecake, yang berasal dari basque country. Antara variasi cheesecake yang menjadi kegilaan ramai buat masa sekarang adalah burnt cheesecake.

Untuk Bakar Pulak, Boleh Je Guna Periuk Nasi / Air Fryer (Tapi Dalam Kes Saya Ni, Saya Guna Oven Lah) Tadi Tu ☝🏼 Suggestion Untuk Mereka Yang Tiada Oven Gitu🤭


Griskan loyang 6 inch dan lapiskan dengan baking paper.pastikan baking paper lebih daripada loyang.nanti senang nak angkat kek. Letak ikut sukatan ja.200ml.kat kotak tu 250ml, jagan p tuang perabih pulak. Using a mixing bowl with paddle attachment, beat cream cheese with caster.

It's So Genuine, It Feels As Though You Are Eating The Lychee Fruit On Its Own!


Basque burnt cheesecake ni kena bakar dengan suhu yang tinggi guna api atas bawah. Baked strictly with fresh lychee with no added preservatives. Gunakan loyang bulat berukuran 6 inci.

4.2 Biji Telur…Memang Nak Letak 2 Biji Telur Ni.


Preheat oven at 210 c. Resepi burn cheesecake mudah, gebu! Resepi burnt cheesecake ini sebenarnya resepi asal khairul aming yang viral pada bulan ramadhan yang lalu.

Jangan Lupa Hidangkannya Sejuk Sejuk, Lebih Sedap!


Cream cheese (aku pake anchor, pastikan suhu ruang) • gula halus (sesuai selera) • whipped cream/heavy cream (aku pake anchor) • perasan jeruk lemon • maizena (bs jg pake tepung terigu tp aku blm coba) • telur • garam • vanilla extrak/vanilla paste. Cuma sedikit kesabaran dan ketelitian di perlukan. Apa yang menarik tentang burnt cheesecake saya ni, saya adun ke semua bahan guna mesin pengisar / blender je.

LihatTutupKomentar

ads1

close